Strona internetowa to miejsce, w którym Twój klient ma szansę lepiej poznać Twó sklep, Twoje produkty, a nawet Ciebie samego.

Media społecznościowe i mityczny fanapge na Facebooku ani nie daje Ci wiedzy o tym kim jest Twój klient, ani co robi na Twojej stronie, jak na nią trafia, czego szuka.

Strony internetowe przeżywają renesans.

Przewiń w dół, poznaj szczegółowy opis naszych projektów, praktyczne implementacje, bogactwo możliwości.

Jeżeli cały świat jest sceną, to drobna zmiana roli może mieć dramatyczne następstwa. ~R.Cialdini

Czy Ty jesteś gotowy na taką zmianę,
czy wolisz grać postać drugoplanową lub tło?

1

Estetyka

Naprawdę dobra strona internetowa spełnia dwa kryteria estetyki

Estetyka dla widza – to ta wizualna część strony. Szukasz czegoś w Internecie, wpisujesz w Google, trafiasz na jakąś witrynę i nie uciekasz z niej, wciąga Cię, klikasz dwa razy i znajdujesz odpowiedź na poszukiwany temat.

Z pozoru strona nie różni się od innych, ale masz poczucie, że jest ładniejsza.

Estetyka techniczna, to ta część strony, ktorej nie ogląda prawie żaden internauta. Mało powiedzieć, że mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że tak zwany backend, zawiera w sobie całą magię.

Estetyczna technicznie strona jest przyjazna dla wyszukiwarek, zgodna ze standardami, możliwie szybka.

Sztuką i wyzwaniem nie jest szukanie kompromisów, ale stworzenie strony, która godzi oba aspekty.

Klient! Nie szablon!

Z przykrością i pewnym żalem zauważamy jak kolejne strony powstają w oparciu o gotowe szablony, schematy itp. To zwykłe żerowanie na niewiedzy klientów. 

Stworzone przez nas strony z założenia są unikatowe. Powstają kawałek po kawałku, linijka kodu po linijce. 

Wierzymy w unikatowość każdego biznesu, każdego człowieka, dlaczego wobec tego miałby pokazywać się udając kogoś innego?

2

Unikalność i design

3

Przyjazny CMS

Z tego jednego powodu wiele firm ma uraz do agencji wykonujących m.in. strony internetowe.

Nigdy nie zostawiamy naszych klientów na pastwę losu lub internetu. Innymi słowy nasze produkty oddajemy kompletne. Na wstępie ustalamy warunki współpracy i kierunek rozwoju produktu.

Jeśli chcesz samodzielnie zarządzać treścią na stronie (np. chcesz prowadzić bloga firmowego lub aktualizować oferty i zdjęcia) zapewnimy Ci nie tylko taką możliwość, ale przeprowadzimy szkolenie z obsługi naszego CMSa.

Jeśli dojdziesz do wniosku, że “wolisz tam nie grzebać” to ustalimy cennik zmian i wiele innych detali, żeby w przyszłości nic Cię nie zaskoczyło. 

Właśnie w ten sposób nasze doświadczenie i współpraca z nami może pomóc rozwinąć Ci skrzydła.

Jeśli masz jakieś pytania zajrzyj na naszego bloga lub spotkajmy się i porozmawiajmy na żywo

4

Algorytmy, Google i Usability

Pozycjonowanie

Postępując zgodnie ze sztuką i wytycznymi m.in. Google, towrzymy strony, które “same się pozycjonują”.

Innymi słowy, nasze strony są skonstrułowane w sposób przyjazy dla wyszukiwarek, dlatego NIGDY nie będziesz potrzebować usług dodatkowego pozycjonowania! Nasza strona w szybki czasie sama wskoczy na pierwsze strony wyników wyszukiwania dla słów kluczowych.

Responsive web design

(Responsywność)

To podstawowa obecnie technika projektowania strony www, tak aby jej wygląd i układ dostosowywał się automatycznie do rozmiaru okna przeglądarki, na której jest wyświetlany np. przeglądarki, smartfonów czy tabletów.

Strona tworzona w takiej technice jest uniwersalna i wyświetla się dobrze zarówno na dużych ekranach, jak i na smartfonach czy tabletach.

Obecnie to wymóg Google. Jeśli strona nie jest resposnwyna jest automatycznie gorzej oceniana przez wyszukiwarkę i ląduje niżej w wynikach.

Czy wiesz, że obecnie już 60% ruchu internetowego to urządzenia mobilne takie jak tablety i smartfony? Czy stać Cię, żeby ponad połowa internautów nie mogła oglądać Twojej strony?

5

RWD

Jeśli chcesz poznać ogólne szacunkowe koszty dla Twojej strony zajrzyj do zakładki Cennik.

Zrobimy bezpłatną wstępną wycenę TWOJEJ potrzeby!

Ceny podane w zakładce cennik są tylko szacunkowym kosztym, ale wiemy, że każdy projekt, każdy klient jest inny i ma niepowtarzalne potrzeby.

Zachęcamy Cię do skontaktowania się z nami, a my wykonamy indywidualną wycenę naszej współpracy.